Jak możemy ci dziś pomóc?

Globalna stopka mailowa

Zobacz film na naszym kanale YouTube:

 

Aby zdefiniować globalną stopkę mailową, postępuj według następujących kroków:

  1. Kliknij w ikonkę Avatara, znajdującą się w prawym górnym rogu i wybierz opcję: Dane Właściciela

  1. W widoku strony, przy formatce Stopka mailowa globalna, kliknij w przycisk Rozwiń a następnie uzupełnij informacje:
  • W polu tekstowym wpisz dane jakie mają prezentować się w stopce. Korzystając z dostępnych funkcji edytora tekstu możesz nadać stopce pożądany styl.
  • Logo dla stopki - Skorzystaj z mechanizmu udostępnionego przy polu i wgraj znak graficzny do systemu. Rekomendowana wysokość grafiki nie powinna przekraczać 70 pixeli. Logo najlepiej dodać w formacie png – bez tła – dzięki temu będzie prezentowało się profesjonalnie i estetycznie. 

 

 

 

Tak, użytkownicy wysyłający wiadomości mailowe z systemu mogę załączyć swoje stopki mailowe. Można to zrobić w edycji danych - w przypadku pracowników administracyjnych Sekretariat → Konfiguracja → Pracownicy, natomiast w przypadku lektorów - pracownik biurowy lub właściciel może ustalić taką stopkę dla nauczyciela. Wszystkie wysyłane wiadomości przez danego użytkownika będą posiadały taką stopkę, natomiast jeśli stopka indywidualna nie była określona - zostanie dołączona stopka globalna.

Wsparcie wdrożeniowe

Na wszelkie pytania dotyczące działania systemu

odpowiadamy pod numerem telefonu:

+48 735 925 547

Czekamy na kontakt

Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.

Kontakt mailowy

Widzisz nieprawidłowość lub błąd w systemie? Napisz do naszych programistów:

[email protected]

Masz pomysł na nową funkcjonalność lub udoskonalenie obecnych mechanizmów:

[email protected]
 

W wolnej chwili

Odwiedź nasze profile w mediach społecznościowych