Jak możemy ci dziś pomóc?

Konfiguracja płatności

W systemie eduSky możesz skonfigurować płatności elektroniczne, tak, aby Twoi klienci mogli bezpośrednio połączyć się z dostawcą usług płatności elektronicznych i w ten sposób uiszczać opłaty za kurs.

Każdy operator płatności elektronicznych posiada własny szereg ustawień i uwierzytelniania transakcji przekazywanych z innych, zewnętrznych systemów, dlatego też pierwszym krokiem jest odnalezienie wszystkich potrzebnych informacji w witrynie swojego operatora płatności elektronicznych. Ponadto, część operatorów płatności elektronicznych wymaga podania strony zewnętrznej, na której płatności mają działać.

Parametr "Stan" określa aktualny status usługi. "Wyłączony" nie pozwala na używanie usługi w obrębie eduSky, zaś "Test" pozwala na wykonanie przelewu testowego, bez konsekwencji finansowych, co służy sprawdzeniu poprawności konfiguracji.

Uwaga.
Rekomendujemy zawsze wykonanie przelewu testowego po jakichkolwiek zmianach w obrębie konfiguracji usługi, konfiguracji płatności w obrębie eduSky oraz po utworzeniu nowej konfiguracji płatności

Poniżej znajdują się opisy konfiguracji płatności dla operatorów Przelewy24 oraz dotPay wraz z przykładami.

 

dotPay - konfiguracja płatności

W przypadku konfiguracji dla operatora jakim jest dotPay obowiązują następujące dane:

1. Typ (ramka czerwona) - wybór dotPay
2. Nazwa - własna nazwa usługi
3. Stan - selektor Włączony/Test/Wyłączony
4. Typ prowizji - jeśli istnieje, do kwoty operacji finansowej zostanie doliczona prowizja kwotowa lub procentowa
5. Login (ramka niebieska) - w przypadku dotPay jest to adres e-mail właściwy dla usługi
6. Hasło - hasło
7. ID sklepu (ramka zielona) - numer identyfikacyjny usługi, możliwy do znalezienia na platformie dotPay
8. PIN (ramka czarna) - unikalny numer PIN, możliwy do znalezienia na platformie dotPay
9. Adres oraz adres sandbox (ramka fioletowa) - parametry określające adresy z jakimi eduSky będzie się łączyć realizując usługę docelową lub testową
10. Opis - opcjonalne pole z notatką dotyczącą danej konfiguracji płatności

 

Wsparcie wdrożeniowe

Na wszelkie pytania dotyczące działania systemu

odpowiadamy pod numerem telefonu:

+48 735 925 547

Czekamy na kontakt

Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.

Kontakt mailowy

Widzisz nieprawidłowość lub błąd w systemie? Napisz do naszych programistów:

[email protected]

Masz pomysł na nową funkcjonalność lub udoskonalenie obecnych mechanizmów:

[email protected]
 

W wolnej chwili

Odwiedź nasze profile w mediach społecznościowych