Jak możemy ci dziś pomóc?

Jak dodać region/oddział/salę

W systemie eduSky, aby dodać region, oddział, salę, należy podjąć następujące kroki

W przypadku dodawania Regionu:
W dziale Zasoby, wybierz → Regiony → Dodaj Region

  • Tytuł - Wprowadź nazwę regionu
  • Opis - Wprowadź, jeśli zachodzi taka potrzeba

 

W przypadku dodawania Oddziału:
W dziale Zasoby, wybierz → Oddział → Dodaj Oddział

 

W systemie eduSky mamy dwie wersje formularza, jeśli opcja "Oddział jako wystawca umów i faktur"
zostanie ustawiona na TAK, (zielona ramka) system przedstawi poniższy formularz do wpisania danych: 

  • Nazwa szkoły/oddziału - Podaj nazwę, tak jak w opisie.
  • NIP - Wprowadź numer identyfikacji podatkowej
  • Kod US - Wprowadź kod Urzędu Skarbowego
  • Nazwa szkoły/oddziału - Wprowadź nazwę placówki
  • Nazwa firmy - Wprowadzić nazwę firmy
  • Nazwa banku - Podaj nazwę banku
  • Numer konta - Wpisz numer konta

W kolejnych sekcjach, jak w widoku na poniższym ekranie, wprowadź dane:

 

  • Osoba kontaktowa - Możesz dodać osobę kontaktowej, oraz jej telefon i adres e-mail
  • Adres - Wprowadź dane dotyczące adresu, informację możesz poszerzyć o dodanie województwa, państwa, regionu
  • Informacje dodatkowe - Wprowadź, jeśli zachodzi taka potrzeba

 

W wypadku kiedy opcja"Oddział jako wystawca umów i faktur" zostanie ustawiona na NIE (pomarańczowa ramka)
jak widać na poniższym ekranie


Formularz danych zostanie zredukowany do podania danych, takich jak:

  • Nazwa oddział - Podaj nazwę oddziału
  • NIP - Wprowadź numer identyfikacji podatkowej
  • Kod US - Wprowadź kod Urzędu Skarbowego
  • Dodanie osoby kontaktowej 
  • Dane adresowe. Procedura wypełniania jest taka sama, jak w wypadku formularza zamieszczonego powyżej ↑

 


       

Dane dotyczące wystawcy faktury wprowadzane w dziale Oddziały są o tyle istotne, że to będą one obowiązywały podczas wyboru wystawcy faktury w systemie.

 

W przypadku dodawania Sali:
W dziale Zasoby, wybierz → Dodaj Salę

Otrzymamy widok, jak na poniższym ekranie. 

  • Nazwa sali/Numer sali/Liczba miejsc - Uzupełnij dane jak w opisie
  • Kolor sali/Kolor tekstu - Wybierz kolor, dzięki któremu, sala będzie wyróżniona w zapisie grafiku/kalendarza.
  • Oddział - Wprowadź nazwę oddziału
  • Miesięczny koszt utrzymania sali - Wpisz koszt sali za okres miesiąca.

Dodatkowe informacje na temat Oddziałów i regionów uzyskasz w rozdziale → Oddziały i regiony

Wsparcie wdrożeniowe

Na wszelkie pytania dotyczące działania systemu

odpowiadamy pod numerem telefonu:

+48 735 925 547

Czekamy na kontakt

Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.

Kontakt mailowy

Widzisz nieprawidłowość lub błąd w systemie? Napisz do naszych programistów:

[email protected]

Masz pomysł na nową funkcjonalność lub udoskonalenie obecnych mechanizmów:

[email protected]
 

W wolnej chwili

Odwiedź nasze profile w mediach społecznościowych