Jak dodać region/oddział/salę
W systemie eduSky, aby dodać region, oddział, salę, należy podjąć następujące kroki
W przypadku dodawania Regionu:
W dziale Zasoby, wybierz → Regiony → Dodaj Region
- Tytuł - Wprowadź nazwę regionu
- Opis - Wprowadź, jeśli zachodzi taka potrzeba
W przypadku dodawania Oddziału:
W dziale Zasoby, wybierz → Oddział → Dodaj Oddział
W systemie eduSky mamy dwie wersje formularza, jeśli opcja "Oddział jako wystawca umów i faktur"
zostanie ustawiona na TAK, (zielona ramka) system przedstawi poniższy formularz do wpisania danych:
- Nazwa szkoły/oddziału - Podaj nazwę, tak jak w opisie.
- NIP - Wprowadź numer identyfikacji podatkowej
- Kod US - Wprowadź kod Urzędu Skarbowego
- Nazwa szkoły/oddziału - Wprowadź nazwę placówki
- Nazwa firmy - Wprowadzić nazwę firmy
- Nazwa banku - Podaj nazwę banku
- Numer konta - Wpisz numer konta
W kolejnych sekcjach, jak w widoku na poniższym ekranie, wprowadź dane:
- Osoba kontaktowa - Możesz dodać osobę kontaktowej, oraz jej telefon i adres e-mail
- Adres - Wprowadź dane dotyczące adresu, informację możesz poszerzyć o dodanie województwa, państwa, regionu
- Informacje dodatkowe - Wprowadź, jeśli zachodzi taka potrzeba
W wypadku kiedy opcja"Oddział jako wystawca umów i faktur" zostanie ustawiona na NIE (pomarańczowa ramka)
jak widać na poniższym ekranie
Formularz danych zostanie zredukowany do podania danych, takich jak:
- Nazwa oddział - Podaj nazwę oddziału
- NIP - Wprowadź numer identyfikacji podatkowej
- Kod US - Wprowadź kod Urzędu Skarbowego
- Dodanie osoby kontaktowej
- Dane adresowe. Procedura wypełniania jest taka sama, jak w wypadku formularza zamieszczonego powyżej ↑
Dane dotyczące wystawcy faktury wprowadzane w dziale Oddziały są o tyle istotne, że to będą one obowiązywały podczas wyboru wystawcy faktury w systemie.
W przypadku dodawania Sali:
W dziale Zasoby, wybierz → Dodaj Salę
Otrzymamy widok, jak na poniższym ekranie.
- Nazwa sali/Numer sali/Liczba miejsc - Uzupełnij dane jak w opisie
- Kolor sali/Kolor tekstu - Wybierz kolor, dzięki któremu, sala będzie wyróżniona w zapisie grafiku/kalendarza.
- Oddział - Wprowadź nazwę oddziału
- Miesięczny koszt utrzymania sali - Wpisz koszt sali za okres miesiąca.
Dodatkowe informacje na temat Oddziałów i regionów uzyskasz w rozdziale → Oddziały i regiony