Jak możemy ci dziś pomóc?

Tworzenie kont systemowych dla pracowników

Aby założyć pracownikowi konto systemowe, dodaj lub wybierz pracownika z listy.

Aby dodać pracownika w dziale Sekretariat, wybierz →Konfiguracja→Pracownicy→Dodaj Pracownika

Przy uzupełnieniu danych pracownika, podaj adres e-mail, który jest niezbędny do założenia konta systemowego

Wybierz z listy pracownika, następnie kliknij w Opcje→Utwórz konto systemowe

 

Po wykonaniu tej operacji system przedstawi komunikat o utworzeniu konta

 

Po wykonaniu tej operacji na adres e-mail pracownika wysłana zostanie z systemu automatyczna informacja z danymi do logowania. 
Po zalogowaniu pracownik będzie miał dostęp do swojego indywidualnego konta w systemie. 

Przy próbie założenia konta systemowego, przy braku podanego adresu e-mail, system zasygnalizuje ten fakt przez odpowiedni komunikat

 

 



Wsparcie wdrożeniowe

Na wszelkie pytania dotyczące działania systemu

odpowiadamy pod numerem telefonu:

+48 735 925 547

Czekamy na kontakt

Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.

Kontakt mailowy

Widzisz nieprawidłowość lub błąd w systemie? Napisz do naszych programistów:

[email protected]

Masz pomysł na nową funkcjonalność lub udoskonalenie obecnych mechanizmów:

[email protected]
 

W wolnej chwili

Odwiedź nasze profile w mediach społecznościowych