Oddziały i regiony
Przedsiębiorstwo może posiadać wiele placówek, czy też oddziałów realizujących jego zamierzenia, dlatego też w systemie eduSky przewidzieliśmy konieczność dzielenia poszczególnych zakresów działań firmy pomiędzy jej oddziały.
Domyślnie, każda firma, przedsiębiorstwo, czy szkoła posiada swój podstawowy oddział, siedzibę główną. Jest ona domyślnie określona w systemie. Istnieją jednak sytuacje, gdy działalność prowadzona jest w wielu miejscach, co z kolei wiąże się z faktem, że pojawia się potrzeba uporządkowania pewnych elementów, jak np. osób zarządzających danym oddziałem, grup szkoleniowych realizujących pracę w konkretnym miejscu, posiadanie innego numeru konta, czy osobny model konfiguracji faktur właściwy tylko temu oddziałowi.
Z uwagi na fakt, że dany oddział może być jednostką, która będzie osobno wystawiać faktury i umowy, istotnymi informacjami będą poszczególne pola dotyczące danych oddziału.
Uwaga! Jeśli jesteś podatnikiem VAT, należy sprawdzić poprawność wprowadzonych danych, ponieważ na ich podstawie będzie wystawiany dokument JPK_VAT (patrz Ewidencja sprzedaży VAT).
Oddziały przedsiębiorstwa mają znaczenie w wielu elementach systemu (grupy, umowy, sale lekcyjne, grafik, uprawnienia pracowników biurowych), dlatego też prawidłowe uzupełnienie danych oddziału jest jednym z kroków w systemie, który ma znaczenie na funkcjonowanie całego zarządzania.
Oprócz tego w systemie eduSky istnieje możliwość przypisania oddziałów do regionów w jakich się znajdują. Dzięki temu można podzielić poszczególne oddziały szkoły na regiony im właściwe, co może być z kolei przydatne w przypadku filtrowania i nawigacji po systemie.
Z procedurę dodawania oddziałów i regionów możesz zapoznać się w rozdziale → Jak dodać oddział/region/salę
POWIĄZANE ARTYKUŁY