Jak możemy ci dziś pomóc?

Wpłata z banku została źle powiązana do umowy. Czy można to wycofać?

Błędne powiązanie wpłaty do umowy można wycofać poprzez edycję tej wpłaty. W tym celu należy wybrać Opcje Podgląd przy danej umowie, a następnie w tabeli Operacje finansowe OpcjeEdytuj przy źle powiązanej wpłacie.

System przedstawi widok tej wpłaty, gdzie znajduje się przycisk Usuń powiązanie do umowy. Po zapisaniu zmian wpłata wróci do wpłat niepowiązanych i zostanie "odwiązana" od tej umowy.

Wsparcie wdrożeniowe

Na wszelkie pytania dotyczące działania systemu

odpowiadamy pod numerem telefonu:

+48 735 925 547

Czekamy na kontakt

Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.

Kontakt mailowy

Widzisz nieprawidłowość lub błąd w systemie? Napisz do naszych programistów:

serwis@edusky.pl

Masz pomysł na nową funkcjonalność lub udoskonalenie obecnych mechanizmów:

rozwoj@edusky.pl
 

W wolnej chwili

Odwiedź nasze profile w mediach społecznościowych