Jak możemy ci dziś pomóc?

Co robić gdy w systemie nie wyświetlają się dane wczytane z paczki bankowej?

  1. Sprawdź czy wybierasz z listy prawidłowy bank – tożsamy z plikiem, który wczytujesz
  2. Sprawdź czy format pliku pobranego z banku jest dokładnie taki jaki został zadeklarowany przez Ciebie w procesie wdrożenia (format csv, txt lub html)
  3. Upewnij się, że historia wpłat wyeksportowana została z odpowiedniego miejsca w Twoim systemie bankowym. W obrębie banku może istnieć kilka form zapisu paczki bankowej w zależności od charakteru konta (osobiste, firmowe) jak i lokalizacji, z jakiej takie zestawienie jest pobierane (historia, zestawienie, raport). W zależności od tego eksportowane dane mogą różnić się w formie i strukturze zapisu pliku. Podczas procesu wdrożenia – dokonujemy konfiguracji formatu wczytywanych danych na podstawie przykładowego pliku otrzymanego od klienta. Dlatego też ważne jest aby wczytywany plik z banku posiadał zadeklarowany przez Ciebie format i sposób zapisu danych.
  4. Upewnij się, że zakres danych określony przy pobieraniu pliku z banku jest prawidłowy. Jeśli zakres danych dotyczy np. 1 dnia, sprawdź czy w danym dniu wystąpiły zdarzenia wpłat na Twoje konto. Jeśli zdarzenia takie nie wystąpiły – wczytywana paczka nie będzie widoczna w systemie eduSky.
  5. Jeżeli pomimo spełnienia powyższych warunków po wczytaniu pliku występują nieprawidłowości, jak np. paczka o zerowej ilości wpłat, łączna kwota wpłat na 0 zł lub pojawia się komunikat o nieprawidłowym wczytaniu pliku, niewykluczone, że plik ma nieprawidłową strukturę lub też forma zapisu pliku w Twoim banku została zmieniona
  6. W takich przypadkach prosimy o kontakt pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Wsparcie wdrożeniowe

Na wszelkie pytania dotyczące działania systemu

odpowiadamy pod numerem telefonu:

+48 735 925 547

Czekamy na kontakt

Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.

Kontakt mailowy

Widzisz nieprawidłowość lub błąd w systemie? Napisz do naszych programistów:

[email protected]

Masz pomysł na nową funkcjonalność lub udoskonalenie obecnych mechanizmów:

[email protected]
 

W wolnej chwili

Odwiedź nasze profile w mediach społecznościowych