Jak możemy ci dziś pomóc?

Załadowałem do systemu paczkę wpłat bankowych z mojego banku, jednak jej nie widzę. Dlaczego?

Przyczyn takiego stanu rzeczy może być kilka.

Najbardziej prawdopodobną przyczyną jest różnica w strukturze pliku - najczęściej dzieje się to w przypadku pobierania raportu/historii przelewów z banku z innego miejsca na platformie bankowej niż zazwyczaj.
Ponadto, należy pamiętać, że niektóre banki zmieniają strukturę pliku. W takim przypadku można porównać plik niedawno pobrany z plikiem (jeśli jest zachowany) z poprzednich miesięcy - jeżeli układ danych w pliku różni się, będzie konieczny kontakt z nami na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. celem skonfigurowania dla Państwa nowej struktury pliku bankowego.

Innym przypadkiem jest ingerencja w plik pobrany z serwisu bankowego - jakiekolwiek zmiany mogą, choć nie muszą, powodować błędy w analizie pliku przez system, dlatego też rekomendujemy nie wprowadzanie zmian w obrębie wczytywanych plików.

 

 

Wsparcie wdrożeniowe

Na wszelkie pytania dotyczące działania systemu

odpowiadamy pod numerem telefonu:

+48 735 925 547

Czekamy na kontakt

Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.

Kontakt mailowy

Widzisz nieprawidłowość lub błąd w systemie? Napisz do naszych programistów:

serwis@edusky.pl

Masz pomysł na nową funkcjonalność lub udoskonalenie obecnych mechanizmów:

rozwoj@edusky.pl
 

W wolnej chwili

Odwiedź nasze profile w mediach społecznościowych