Jak możemy ci dziś pomóc?

Pomyliłem się podczas wystawiania faktury. Co mogę zrobić?

Istnieje kilka mechanizmów pozwalających na naprawienie błędu w wystawionej fakturze, pod warunkiem, że jest to faktura chronologicznie ostatnia. Fakturę ostatnią można edytować zmieniając jej ustalenia bez konieczności wystawiania korekty, a także można ją również usunąć i wystawić (lub wygenerować) ponownie.

Jeśli po fakturze wymagającej zmian zostały wystawione jakiekolwiek faktury, należy wystawić korektę do faktury. Można to zrobić poprzez wybranie z menu Opcje → Wystaw korektę przy konkretnej fakturze. Elementem wymaganym do wystawienia korekty faktury jest w tym przypadku obranie serii numeracji dla korekt oraz podanie powodu korekty faktury.

 

Wsparcie wdrożeniowe

Na wszelkie pytania dotyczące działania systemu

odpowiadamy pod numerem telefonu:

+48 735 925 547

Czekamy na kontakt

Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.

Kontakt mailowy

Widzisz nieprawidłowość lub błąd w systemie? Napisz do naszych programistów:

[email protected]

Masz pomysł na nową funkcjonalność lub udoskonalenie obecnych mechanizmów:

[email protected]
 

W wolnej chwili

Odwiedź nasze profile w mediach społecznościowych