Sprawdź poprawność konfiguracji skrzynki pocztowej
Z systemu eduSky możesz wysyłać wiadomości mailowe do kursantów, rodziców, nauczycieli oraz użytkowników systemu, którzy posiadają inne dedykowane role.
Możesz również skierować komunikację do wybranej - bardziej obszernej grupy odbiorców tj. np. do całej grupy, do wszystkich grup, lub do wszystkich odbiorców, którzy posiadają w systemie aktywne umowy.
Konfiguracja skrzynki pocztowej odbywa się podczas procesu wdrożenia systemu. Do ustawień przyjmujemy dane nadesłane przez Klienta bądź w przypadku braku danych na okres czasowy utworzona zostaje skrzynka zastępcza w domenie eduSky.pl.
W związku z występującymi zdarzeniami związanymi z obciążeniem skrzynki zastępczej, wynikającymi z masowej wysyłki wiadomości z domeny eduSky, mogą występować problemy z wysyłką wiadomości, dlatego też rekomendujemy konfigurację ustawień poczty w oparciu o dane własnego serwera pocztowego.
Dane te z reguły udostępniane są w panelu użytkownika serwera poczty. Jeśli masz problem z odnalezieniem tych informacji poproś o pomoc administratora serwera pocztowego.
Aby sprawdzić poprawność konfiguracji skrzynki pocztowej z poziomu Sekretariatu wejdź w zakładkę Konfiguracja → Nadawcy wiadomości → kliknij w Opcje i wybierz Edytuj.
Na formatce możesz sprawdzić poprawność wprowadzonych danych.
Jeśli skrzynka nie jest skonfigurowana – prześlij do naszego administratora na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. następujące informacje:
- Serwer pocztowy (np. mail.domena.pl)
- Port serwera
- Nazwa użytkownika
- Hasło użytkownika
- Tryb połączenia (SSL lub bez SSL)