Globalna stopka mailowa
Zobacz film na naszym kanale YouTube:
Aby zdefiniować globalną stopkę mailową, postępuj według następujących kroków:
- Kliknij w ikonkę Avatara, znajdującą się w prawym górnym rogu i wybierz opcję: Dane Właściciela
- W widoku strony, przy formatce Stopka mailowa globalna, kliknij w przycisk Rozwiń a następnie uzupełnij informacje:
- W polu tekstowym wpisz dane jakie mają prezentować się w stopce. Korzystając z dostępnych funkcji edytora tekstu możesz nadać stopce pożądany styl.
- Logo dla stopki - Skorzystaj z mechanizmu udostępnionego przy polu i wgraj znak graficzny do systemu. Rekomendowana wysokość grafiki nie powinna przekraczać 70 pixeli. Logo najlepiej dodać w formacie png – bez tła – dzięki temu będzie prezentowało się profesjonalnie i estetycznie.
Tak, użytkownicy wysyłający wiadomości mailowe z systemu mogę załączyć swoje stopki mailowe. Można to zrobić w edycji danych - w przypadku pracowników administracyjnych Sekretariat → Konfiguracja → Pracownicy, natomiast w przypadku lektorów - pracownik biurowy lub właściciel może ustalić taką stopkę dla nauczyciela. Wszystkie wysyłane wiadomości przez danego użytkownika będą posiadały taką stopkę, natomiast jeśli stopka indywidualna nie była określona - zostanie dołączona stopka globalna.