Jak możemy ci dziś pomóc?

Ustawienia związane z rozliczeniami z kursantami

W systemie eduSky możesz dokonać dodykowanych ustawień związanych z rozliczeniami z kursantami. Możesz zadecydować:
- czy faktury będą wysyłane automatycznie po zarejestrowaniu wpłaty
- czy faktury będą wysyłane automatycznie dla płatności z bieżącego miesiąca
- oraz czy do opóźnionych płatności będą naliczane odsetki


Aby dokonać tych ustawień Kliknij w ikonę Avatara, znajdującą się w prawym górnym rogu i wybierz opcję: Konfiguracja aplikacji

 

W poniższym widoku w sekcji Ustawienia rozliczeń za pomocą opcji TAK lub NIE należy dokonać następujących ustawień:

 

  • Odsetki włączone. Funkcja ta dotyczy obliczania przez system wartości odsetkowych w skali roku 
  • Wysyłaj fakturę automatycznie po zarejestrowaniu wpłaty. Zgodnie z opisem
  • Wysyłaj fakturę automatycznie dla płatności z bieżącego miesiąca. Zgodnie z opisem  

Po każdym dokonanym ustawieniu, kliknij przycisk  

Wsparcie wdrożeniowe

Na wszelkie pytania dotyczące działania systemu

odpowiadamy pod numerem telefonu:

+48 735 925 547

Czekamy na kontakt

Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.

Kontakt mailowy

Widzisz nieprawidłowość lub błąd w systemie? Napisz do naszych programistów:

[email protected]

Masz pomysł na nową funkcjonalność lub udoskonalenie obecnych mechanizmów:

[email protected]
 

W wolnej chwili

Odwiedź nasze profile w mediach społecznościowych