Jak możemy ci dziś pomóc?

Konfiguracja globalna

W systemie eduSky możesz wprowadzić globalne ustawienia, które umożliwią dostosowanie niektórych funkcji platformy do procesów oragnizacyjno-zarządczych Twojej szkoły.

Aby to zrobić kliknij w ikonę Avatara, która znajduję się w prawym górnym rogu i wybierz opcję:  
Konfiguracja aplikacji

 

 Na formatce w sekcji Konfiguracja Globalna poprzez wybór TAK lub NIE możesz dokonać następujących ustawień:

 

 

  • Wyświetlaj formularz rejestracyjny przy logowaniu

System eduSky umożliwia wygenerowanie formularza zapisu, który możesz udostępnić dla Klientów bezpośrednio pod formularzem do logowania.
Generowanie formularzy szczegółowo zostało opisane w dziale formularze zewnętrzne (patrz → Formularze zapisu).
Zaznaczenie opcji na TAK skutkuje pojawieniem się
 pod formularzem do logowania, przycisku  który aktywuje formularz rejestracyjny.


 

  • Wyświetlaj możliwość pobrania umowy dla ucznia/opiekuna 

Dzięki opcji TAK lub NIE możesz określić, czy chcesz, aby skonstruowane umowy były możliwe do pobrania  

  • Pozwól na pobieranie umów o statusie "w trakcie podpisu" 

Status umowy "w trakcie podpisu" posiada dokument wygenerowany z systemu dla klienta i przekazany fizycznie w formie papierowej do podpisu. Zaznaczenie tej opcji daje możliwość pobrania umowy w formacie PDF.

  • Przenoś automatycznie grupy do archiwum 

Opcja zaznaczona na Tak skutkuje tym, że po dacie zakończenia funkcjonowania grupy, zostaje ona przeniesiona do archiwum 

  • Wymuś przenoszenie grup po ostatnich zajęciach (również nieuzupełnionych) 

Jeżeli ostatnie zajęcia się odbyły, a mimo to zostały nieuzupełnione, to grupa zostaje przeniesiona do archiwum.

  • Przenieś automatycznie umowy do archiwum      

Po zakończeniu daty obowiązywania Umowy są automatycznie przenoszone do archiwum. 

  • Wymuś zamykanie umów starszych niż 10 miesięcy  

Po zaznaczeniu opcji TAK system będzie pilnował, aby wraz z początkiem nowego roku szkolnego, umowy z poprzedniego roku szkolnego zostały zamknięte 

  • Włączone filtrowanie danych po oddziałach

Włączenie tej opcji powoduję blokadę wyświetlania danych dla osób administracyjnych z innego oddziału

  • Blokuj edycję zajęć i dokumentów po zamknięciu miesiąca

Włączenie tej opcji powoduję blokadę edycji zajęć i dokumentów rozliczeniowych po zamknięciu miesiąca

  • Zapamiętanie filtrowania na pulpicie

Po zaznaczeniu opcji na TAK system będzie zachowywał wyszukane dane po operacji filtrowania z poziomu pulpitu

  • Filtry domyślnie rozwinięte

Zmiana opcji na TAK zwiększa ilość informacji, które mogą zostać wykorzystywane podczas filtrowania

  • Blokuj dopisywanie do grup powyżej limitu

Włączenie tej opcji powoduje brak możliwości zapisu kursanta do pełnej grupy

  • Domyślnie twórz konta dla użytkowników przy dodawaniu

Zmiana opcji na TAK automatycznie zaznacza opcję tworzenia konta systemowego dla osoby wprowadzanej do systemu

  • Zablokuj widoczność pierwszego hasła

Zaznaczenie opcji na TAK powoduję blokadę podglądu wygenerowanych danych logowania przez osoby administracyjne

  • Włącz czat

Zmiana opcji na TAK uruchamia wewnętrzny komunikator

  • Zapamiętanie filtrowania

Po zaznaczeniu opcji na TAK system będzie zachowywał wyszukane dane po operacji filtrowania

 

 Po każdym dokonanym ustawieniu kliknij w przycisk 

 

 

Sekcje zawarte na stronie Konfiguracja Globalna, do których zostaniesz przekierowany po kliknięciu w link:

Konfiguracja zajęć na pulpicie, patrz → Konfiguracja zajęć na pulpicie

Ustawienia wysyłki wiadomości, patrz → Ustawienia wysyłki dla wiadomości

Ustawienia rozliczeń, patrz → Ustawienia rozliczeń

Ustawienia kalendarzy i grafików, patrz → Ustawienia kalendarzy i grafików

Konfiguracja reCaptcha, patrz →  Konfiguracja reCaptcha

Funkcje dostępne dla nauczycieli,patrz  → Funkcje dostępne dla nauczycieli

Ustawienia grafik, patrz → Ustawienia dla grafik

 

 

 

 

 

 

 

 

Wsparcie wdrożeniowe

Na wszelkie pytania dotyczące działania systemu

odpowiadamy pod numerem telefonu:

+48 735 925 547

Czekamy na kontakt

Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.

Kontakt mailowy

Widzisz nieprawidłowość lub błąd w systemie? Napisz do naszych programistów:

[email protected]

Masz pomysł na nową funkcjonalność lub udoskonalenie obecnych mechanizmów:

[email protected]
 

W wolnej chwili

Odwiedź nasze profile w mediach społecznościowych