Jak możemy ci dziś pomóc?

Aneksy do Umów

W systemie eduSky istnieje możliwość dodania aneksu do Umowy. Dzięki temu nie ma potrzeby przeprowadzania
operacji rozwiązania Umowy oraz podpisywania nowej.


Uwaga! Aneks do Umów można dołączyć tylko do Umów Podpisanych


Jeśli chcemy dodać Aneks do Umowy, w dziale Umowy, wybieramy Pozostałe Umowy Aneks do Umów → Dodaj Aneks

Otrzymujemy widok jak na poniższym ekranie


 

Następnie wprowadź dane do formatek:

  • Umowa - Wybierz użytkownika z przypisaną do niego Umową. 
  • Data podpisania/Data obowiązywania od - Wprowadź odpowiednie daty.
  • Kurs - po wyborze kursu, rozwinie się formatka "Model płatności"
  • Grupa - jeśli grupa kursanta ulega zmianie, należy wybrać w tym miejscu grupę docelową
  • Modele płatności - Wybierasz odpowiedni model płatności

Po uzupełnieniu pól zgodnie z opisem, potwierdź operację przyciskiem ZAPISZ

W zakładce Aneksy do Umów, zobaczysz, że Aneks został dodany do listy, kliknij → Opcje → Podpisz Aneks

 

 

Jeśli chcesz się zapoznać z modelami płatności, przejdź do rozdziału → modele płatności


 

 

Istnieje taka możliwość - w trakcie trwania umowy poprzez stworzenie aneksu z nowym harmonogramem płatności, dla umów które jeszcze nie weszły w życie - poprzez ich edycję, zaś opcjonalnie - gdy żadna z tych opcji nie wchodzi w grę - poprzez rozwiązanie umowy, stworzenie nowej oraz przeksięgowanie wpłat do faktycznej i ważnej między Państwem a klientem umowy.

Wsparcie wdrożeniowe

Na wszelkie pytania dotyczące działania systemu

odpowiadamy pod numerem telefonu:

+48 735 925 547

Czekamy na kontakt

Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.

Kontakt mailowy

Widzisz nieprawidłowość lub błąd w systemie? Napisz do naszych programistów:

[email protected]

Masz pomysł na nową funkcjonalność lub udoskonalenie obecnych mechanizmów:

[email protected]
 

W wolnej chwili

Odwiedź nasze profile w mediach społecznościowych