Jak możemy ci dziś pomóc?

Czym się różni wycofanie umowy od rozwiązania umowy?

Wycofanie umowy a rozwiązanie umowy różni się zasadniczo faktem, czy dana umowa weszła w życie czy też nie. Umowę można wycofać, kiedy nie są z nią związane wpłaty, faktury czy też zdarzenia windykacyjne, a zatem wszelkie operacje finansowe i dotyczące ich elementy. Wycofanie umowy jest krokiem, który pozwala na jej edycję lub usunięcie jeszcze w początkowej fazie obowiązywania, bez konsekwencji takich jak budowanie historii danego klienta, czy monitorowanie zaległości. Wycofanie umowy z "podpisanej" (lub "w podpisie") do statusu niepodpisanej pozwala na zachowanie przejrzystości w dziale umów i usuwanie niepotrzebnych.

Rozwiązanie umowy natomiast jest krokiem rozwiązującym porozumienie między placówka a klientem już po fakcie zaistnienia współpracy, tj. po odbytych zajęciach, po zrealizowanych - choćby w części opłatach etc. Jest to o tyle ważny proces, że jego zaistnienie nie usuwa danych klienta/kursanta z systemu i zawsze można prześledzić jego historię.

Wsparcie wdrożeniowe

Na wszelkie pytania dotyczące działania systemu

odpowiadamy pod numerem telefonu:

+48 735 925 547

Czekamy na kontakt

Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.

Kontakt mailowy

Widzisz nieprawidłowość lub błąd w systemie? Napisz do naszych programistów:

[email protected]

Masz pomysł na nową funkcjonalność lub udoskonalenie obecnych mechanizmów:

[email protected]
 

W wolnej chwili

Odwiedź nasze profile w mediach społecznościowych