Jak możemy ci dziś pomóc?

Rozwiązałam umowę w systemie, jednak klient się rozmyślił i nadal chce realizować jej ustalenia. Co mogę z tym zrobić?

Istnieje mechanizm przywracający ustalenia umowy z klientem, a zatem można odwrócić taki proces.

Aby to zrobić należy wybrać Opcje → Wycofaj rozwiązanie umowy, co spowoduje przywrócenie umowy do stanu sprzed rozwiązania, a także zostanie dla niej zregenerowany plan płatności.

 

Wsparcie wdrożeniowe

Na wszelkie pytania dotyczące działania systemu

odpowiadamy pod numerem telefonu:

+48 735 925 547

Czekamy na kontakt

Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.

Kontakt mailowy

Widzisz nieprawidłowość lub błąd w systemie? Napisz do naszych programistów:

[email protected]

Masz pomysł na nową funkcjonalność lub udoskonalenie obecnych mechanizmów:

[email protected]
 

W wolnej chwili

Odwiedź nasze profile w mediach społecznościowych