Jak możemy ci dziś pomóc?

Rozwiązałem umowę z klientem. Co z jego płatnościami i zajęciami w okresie wypowiedzenia umowy?

Po rozwiązaniu umowy harmonogram płatności do dnia rozwiązania istnieje w podglądzie umowy. Wszystkie płatności wygenerowane automatycznie po dacie rozwiązania umowy stają się nieaktywne i już nie obowiązują klienta. Inaczej jednak jest z płatnościami po dacie rozwiązania umowy, które zostają dodane ręcznie, jako elementy umowne między kontrahentami (np. należności za dodatkowe materiały).

Zarówno podczas okresu trwania umowy, jak i podczas okresu wypowiedzenia kursant nadal widnieje w zajęciach grupy. Natomiast po dacie rozwiązania kursant nie widnieje już w generowanych zajęciach, a płatności nie są naliczane. Nie oznacza to jednak, że jeżeli na saldzie umowy widnieje stan ujemny zostaje on umorzony - wręcz przeciwnie. System wciąż będzie traktował takie saldo jako zadłużenie. (więcej o zadłużeniach w temacie Zaległości umów)

Wsparcie wdrożeniowe

Na wszelkie pytania dotyczące działania systemu

odpowiadamy pod numerem telefonu:

+48 735 925 547

Czekamy na kontakt

Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.

Kontakt mailowy

Widzisz nieprawidłowość lub błąd w systemie? Napisz do naszych programistów:

[email protected]

Masz pomysł na nową funkcjonalność lub udoskonalenie obecnych mechanizmów:

[email protected]
 

W wolnej chwili

Odwiedź nasze profile w mediach społecznościowych