Rozwiązałem umowę z klientem. Co z jego płatnościami i zajęciami w okresie wypowiedzenia umowy?
Po rozwiązaniu umowy harmonogram płatności do dnia rozwiązania istnieje w podglądzie umowy. Wszystkie płatności wygenerowane automatycznie po dacie rozwiązania umowy stają się nieaktywne i już nie obowiązują klienta. Inaczej jednak jest z płatnościami po dacie rozwiązania umowy, które zostają dodane ręcznie, jako elementy umowne między kontrahentami (np. należności za dodatkowe materiały).
Zarówno podczas okresu trwania umowy, jak i podczas okresu wypowiedzenia kursant nadal widnieje w zajęciach grupy. Natomiast po dacie rozwiązania kursant nie widnieje już w generowanych zajęciach, a płatności nie są naliczane. Nie oznacza to jednak, że jeżeli na saldzie umowy widnieje stan ujemny zostaje on umorzony - wręcz przeciwnie. System wciąż będzie traktował takie saldo jako zadłużenie. (więcej o zadłużeniach w temacie Zaległości umów)