Jak usunąć użytkownika z systemu
Z systemu możemy usunąć użytkownika w statusie ucznia, który jest przeniesiony do sekcji Archiwum - Uczniowie, pod warunkiem, że nie jest on przypisany do aktywnej grupy i nie posiada aktywnej umowy.
W wypadku innych użytkowników, takich jak: nauczyciele, pracownicy, osoby zapisane w systemie, do ich osób jako podmiotów fizycznych
może być zastosowana procedura anonimizacji (proces uniemożliwiający identyfikację osoby fizycznej na podstawie danych osobowych. Patrz → Anonimizacja)
Jeśli chcesz usunąć ucznia, w dziale Sekretariat, wybierz Uczniowie → przenieś do Archiwum
W sekcji Archiwum - Uczniowie, w opcjach kliknij → Usuń Ucznia
Kiedy ta operacja się powiedzie?
Ucznia można usunąć w wypadku, kiedy:
- Nie posiada podpisanych Umów
- Nie jest przypisany do grup
Ucznia nie można usunąć jeżeli:
- Uczeń posiada podpisane Umowy
- Uczeń jest przypisany do co najmniej jednej grupy
- Uczeń posiada wiadomości
- Uczeń posiada związane z nim relacje-telefony, notatki, itp
- Uczeń posiada oceny opisowe
- Uczeń posiada odrobienia
- Uczeń posiada konto użytkownika
- W systemie są notatki związane z uczniem
- Uczeń posiada zastępstwa
- Uczeń posiada związanie z nim faktury