Jak możemy ci dziś pomóc?

Jak usunąć użytkownika z systemu

Z systemu możemy usunąć użytkownika w statusie ucznia, który jest przeniesiony do sekcji Archiwum - Uczniowie, pod warunkiem, że nie jest on przypisany do aktywnej grupy i nie posiada aktywnej umowy.

W wypadku innych użytkowników, takich jak: nauczyciele, pracownicy, osoby zapisane w systemie, do ich osób jako podmiotów fizycznych
może być zastosowana procedura anonimizacji
(proces uniemożliwiający identyfikację osoby fizycznej na podstawie danych osobowych. Patrz → Anonimizacja)

Jeśli chcesz usunąć ucznia, w dziale Sekretariat, wybierz Uczniowie → przenieś do Archiwum 
W sekcji Archiwum - Uczniowie, w opcjach kliknij → Usuń Ucznia

 

Kiedy ta operacja się powiedzie?

Ucznia można usunąć w wypadku, kiedy:

  • Nie posiada podpisanych Umów 
  • Nie jest przypisany do grup

Ucznia nie można usunąć jeżeli:

  • Uczeń posiada podpisane Umowy
  • Uczeń jest przypisany do co najmniej jednej grupy
  • Uczeń posiada wiadomości
  • Uczeń posiada związane z nim relacje-telefony, notatki, itp
  • Uczeń posiada oceny opisowe
  • Uczeń posiada odrobienia
  • Uczeń posiada konto użytkownika
  • W systemie są notatki związane z uczniem
  • Uczeń posiada zastępstwa
  • Uczeń posiada związanie z nim faktury

Wsparcie wdrożeniowe

Na wszelkie pytania dotyczące działania systemu

odpowiadamy pod numerem telefonu:

+48 735 925 547

Czekamy na kontakt

Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.

Kontakt mailowy

Widzisz nieprawidłowość lub błąd w systemie? Napisz do naszych programistów:

[email protected]

Masz pomysł na nową funkcjonalność lub udoskonalenie obecnych mechanizmów:

[email protected]
 

W wolnej chwili

Odwiedź nasze profile w mediach społecznościowych