Jak możemy ci dziś pomóc?

Jak zablokować/odblokować dostęp do konta

Aby wcześniej dodanemu do systemu eduSky użytkownikowi zablokować dostęp do konta wykonaj następujące kroki:

  1. W sekcji Sekretariat wybierz zakładkę Konfiguracja → Konta systemowe
  2. Wybierz użytkownika z listy lub wyszukaj w polu wyszukiwarki wpisując pierwsze litery jego imienia i nazwiska
  3. Kliknij → Opcje i wybierz → Zablokuj

Jeśli chcesz wykonać odwrotną operację, czyli odblokować użytkownika. Po wyszukaniu wybranej osoby kliknij w Opcje i wybierz → Odblokuj. Zielony kolor ikony będzie symbolizował, że użytkownik znowu jest aktywny.

Status zablokowanego użytkownika symbolizuje w systemie czerwona ikona blokady:

 

Zobacz film:

 

Wsparcie wdrożeniowe

Na wszelkie pytania dotyczące działania systemu

odpowiadamy pod numerem telefonu:

+48 735 925 547

Czekamy na kontakt

Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.

Kontakt mailowy

Widzisz nieprawidłowość lub błąd w systemie? Napisz do naszych programistów:

[email protected]

Masz pomysł na nową funkcjonalność lub udoskonalenie obecnych mechanizmów:

[email protected]
 

W wolnej chwili

Odwiedź nasze profile w mediach społecznościowych