 
		Popularne pytania
-  
					
						  Co zrobić, gdy do klienta nie dotarła wiadomość z danymi do logowania?					
											Jeżeli na Twój adres mailowy nie dotarła informacja z danymi do logowania podejmij następujące kroki:… 
-  
					
						  Jak mogę zmienić hasło użytkownikowi, który posiada konto w systemie?					
											Aby zmienić hasło użytkownikowi, który posiada już konto w systemie, należy w dziale Sekretariat, wybrać… 
-  
					
						  Jak mogę usunąć kursanta z systemu?					
											Z systemu możemy usunąć użytkownika w statusie ucznia/kursanta, który jest przeniesiony do sekcji Archiwum -… 
-  
					
						  Czy mogę zmienić pytania w ankiecie/teście?					
											Zmiana pytań lub odpowiedzi w kwestonariuszu ankiety/testu jest możliwa do momentu pierwszego wypełnienia ankiety/testu przez… 
-  
					
						  Czy mogę wysyłać wiadomości SMS i wiadomości e-mail jeśli kursant/opiekun nie ma konta systemowego?
					
											Tak - posiadanie konta systemowego (loginu do systemu eduSky) nie jest konieczne, by w pełni… 
Przeglądaj tematy
- Jak uzyskać login i hasło do wersji demo?
- Jakie prace realizujemy w procesie wdrożenia systemu eduSky
- Logowanie do systemu eduSky
- Problem z logowaniem/ Zapomniane hasło
- Jak zmienić dane dostępowe (np.login i hasło)
- Tworzenie kont systemowych dla kursantów/opiekunów
- Tworzenie kont systemowych dla nauczycieli
- Masowe tworzenie kont systemowych
- Tworzenie kont systemowych dla pracowników
- Jak zablokować/odblokować dostęp do konta
- Jak usunąć użytkownika z systemu
- Jak działa anonimizacja danych i jak mogę wykonać tę operację w systemie


 
  
 