Jak możemy ci dziś pomóc?

Logowanie do systemu eduSky

Jeśli posiadasz konto w systemie eduSky, możesz zalogować się do systemu z każdego urządzenia, które jest podłączone do Internetu - komputera, smartfona, tabletu.

Informacja o założeniu konta dla nowego użytkownika generowana jest z systemu automatycznie.
Na podany adres mailowy wysyłana jest informacja, która zawiera nazwę użytkownika i hasło oraz link do logowania. (Link to adres Twojej szkoły w subdomenie eduSky,
który może mieć następującą postać https://nazwaszkoly.edusky.pl/

Aby zalogować się do systemu eduSky wykonaj następujące operacje:

  • Kliknij w podany w wiadomości mailowej link do logowania
  • W formatce do logowania wpisz nazwę użytkownika (login) lub adres e-mail, który został użyty przy rejestracji
  • W polu hasło - wpisz ciąg znaków przesłany w wiadomości mailowej
  • Kliknij przycisk Zaloguj Się

 

Jeśli nie pamiętasz hasła, postępuj zgodnie z instrukcjami ->> Więcej informacji na ten temat

 

Jeżeli na Twój adres mailowy nie dotarła informacja z danymi do logowania podejmij następujące kroki:

  1. Sprawdź poprawność adresu e-mail podanego podczas zapisów do szkoły. Pamiętaj, że adres poczty elektronicznej nie zawiera polskich znaków.
  2. Jeżeli masz pewność, że adres mailowy jest poprawny - możliwe, że wiadomość znajduje się w innych folderach poczty przychodzącej - Spam, Oferty, Społeczności
  3. Jeżeli nadal pożądana wiadomość jest nie odnaleziona spróbuj wygenerować dane do logowania ponownie (więcej w temacie Problem z logowaniem/ Zapomniane hasło)

Aby zmienić hasło użytkownikowi, który posiada już konto w systemie, należy w dziale Sekretariat, wybrać → Konfiguracja → Konta systemowe → Opcje → Edytuj

 

Po kliknięciu w Edytuj otrzymamy widok jak na poniższym ekranie:

 

  • Generuj losowo hasło. Przycisk w rubryce hasło - po kliknięciu zostanie wygenerowane losowe hasło
  • Zapisując te zmiany ponownie wysyłasz użytkownikowi hasło do logowania

 Operację zmiany hasła możesz również przeprowadzić wybierając użytkownika z listy, klikając → Opcje → Wygeneruj hasło i wyślij (niebieska ramka)

Ponadto, każdy użytkownik, któremu zostało założone konto systemowe może odzyskać hasło - całość procesu opisana jest w temacie Problem z logowaniem/Zapomniane hasło

Wsparcie wdrożeniowe

Na wszelkie pytania dotyczące działania systemu

odpowiadamy pod numerem telefonu:

+48 735 925 547

Czekamy na kontakt

Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.

Kontakt mailowy

Widzisz nieprawidłowość lub błąd w systemie? Napisz do naszych programistów:

[email protected]

Masz pomysł na nową funkcjonalność lub udoskonalenie obecnych mechanizmów:

[email protected]
 

W wolnej chwili

Odwiedź nasze profile w mediach społecznościowych