Jak możemy ci dziś pomóc?

Jak zmienić dane dostępowe (np.login i hasło)

W systemie eduSky hasło do logowania jest zawsze przypisane do konkretnego użytkownika systemu - właściciela, nauczyciela, kursanta, opiekuna itd.

Nie istnieje jedno ogólne hasło do systemu - każde jest unikatowe dla danego użytkownik.

Hasło tworzone jest automatycznie przy zakładaniu konta dla użytkownika i wysyłane pocztą elektroniczną na podany adres.

Po zalogowaniu do systemu można dokonać zmiany zarówno nazwy użytkownika (loginu), jak i hasła, a także dodać swój osobisty Avatar.

Zobacz film:

 

Zmiana danych dostępowych krok po kroku:

  • Kliknij w ikonę ustawień konta, która znajduje się w prawym górnym rogu i wybierz opcję  Dane dostępowe  

                    

 

  • Po kliknięciu w Dane dostępowe otrzymasz widok,  jak na poniższym ekranie


          

W formatce do edycji danych dokonaj pożądanych zmian:

  • Wpisz nowy login – pamiętaj, że nazwa użytkownika może składać się wyłącznie z dużych i małych liter oraz z cyfr (czerwona ramka)
  • W polu Hasło wpisz nowe hasło (fioletowa ramka)
  • Potwierdź zmianę wpisując nowe hasło w oknie Powtórz hasło

W formatce edycji danych dostępowych możesz również dodać element graficzny, który będzie Twoim Avatarem

  • Aby dodać Avatar przygotuj grafikę w formacie 200X200 pixeli (zielona ramka)
  • Wczytaj plik w polu Avatar

 

Uwaga! 
Hasło powinno pozostać znane wyłącznie osobie, która je ustala. Nie należy go udostępniać, ani zapisywać w miejscach dostępnych dla innych użytkowników.

Skorzystaj ze wskazówek wypisanych poniżej, dzięki którym zwiększysz “siłę” swojego hasła:

  • Hasło musi składać się z minimum 6 znaków
  • Hasło nie może zawierać w sobie nazwy Twojej szkoły
  • Hasło nie może zawierać polskich znaków
  • Hasło powinno zawierać zarówno małe, jak i duże liter
  • Hasło powinno zawierać cyfry

Uwaga! 
Jeśli hasło do systemu eduSky zostało zapisane w pamięci Twojej przeglądarki, po zmianie hasła należy je usunąć. W przeciwnym razie możesz mieć trudności z zalogowaniem się do systemu - przeglądarka będzie podawać stare hasło, które system rozpozna jako nieaktualne.

Wsparcie wdrożeniowe

Na wszelkie pytania dotyczące działania systemu

odpowiadamy pod numerem telefonu:

+48 735 925 547

Czekamy na kontakt

Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.

Kontakt mailowy

Widzisz nieprawidłowość lub błąd w systemie? Napisz do naszych programistów:

[email protected]

Masz pomysł na nową funkcjonalność lub udoskonalenie obecnych mechanizmów:

[email protected]
 

W wolnej chwili

Odwiedź nasze profile w mediach społecznościowych