Jak możemy ci dziś pomóc?

Co zrobić, gdy do klienta nie dotarła wiadomość z danymi do logowania?

Jeżeli na Twój adres mailowy nie dotarła informacja z danymi do logowania podejmij następujące kroki:

  1. Sprawdź poprawność adresu e-mail podanego podczas zapisów do szkoły. Pamiętaj, że adres poczty elektronicznej nie zawiera polskich znaków.
  2. Jeżeli masz pewność, że adres mailowy jest poprawny - możliwe, że wiadomość znajduje się w innych folderach poczty przychodzącej - Spam, Oferty, Społeczności
  3. Jeżeli nadal pożądana wiadomość jest nie odnaleziona spróbuj wygenerować dane do logowania ponownie (więcej w temacie Problem z logowaniem/ Zapomniane hasło)

Wsparcie wdrożeniowe

Na wszelkie pytania dotyczące działania systemu

odpowiadamy pod numerem telefonu:

+48 735 925 547

Czekamy na kontakt

Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.

Kontakt mailowy

Widzisz nieprawidłowość lub błąd w systemie? Napisz do naszych programistów:

[email protected]

Masz pomysł na nową funkcjonalność lub udoskonalenie obecnych mechanizmów:

[email protected]
 

W wolnej chwili

Odwiedź nasze profile w mediach społecznościowych