Problem z logowaniem/ Zapomniane hasło
Jeśli masz problemy z zalogowaniem do systemu eduSky sprawdź poprawność wpisywanego adresu email lub loginu oraz poprawność hasła.
Częstym problemem powodującym błędy w logowaniu do systemu eduSky jest błędnie podany adres email lub błędnie podane hasło.
Należy pamiętać o tym, że wielkość liter w haśle ma znaczenie, dlatego koniecznie sprawdź czy na klawiaturze Twojego komputera nie jest wciśnięty klawisz CapsLock (powodujący zamianę wielkości liter) lub klawisz NumLock (wyłączający klawiaturę numeryczną).
Aby odzyskać hasło wykonaj następujące kroki:
- Kliknij odnośnik Zapomniałeś hasła?
- Odnośnik przekieruje Cię do formularza służącego do resetowania hasła, jak na ekranie poniżej
- Wpisz nazwę użytkownika lub adres e-mail, który do tej pory był wykorzystywany do logowania i kliknij przycisk: Resetuj hasło
- System weryfikuje Twoją tożsamość poprzez sprawdzenie w bazie adresu e-mail który podałeś. Jeśli e-mail, podany do odzyskania hasła jest zgodny z adresem widniejącym w bazie użytkowników systemu eduSky, to na podany e-mail otrzymasz wiadomość zawierającą link, który przekieruje cię do formularza zmiany hasła.
- Jeżeli na adres e-mail, który wpisujesz w oknie do resetowania hasła nie przychodzi wiadomość z systemu eduSky to najprawdopodobniej korzystałeś wcześniej z innego adresu. W takim przypadku skontaktuj się ze szkołą do której uczęszczasz celem weryfikacji Twoich danych kontaktowych.