Jak możemy ci dziś pomóc?

Jak mogę zmienić hasło użytkownikowi, który posiada konto w systemie?

Aby zmienić hasło użytkownikowi, który posiada już konto w systemie, należy w dziale Sekretariat, wybrać → Konfiguracja → Konta systemowe → Opcje → Edytuj

 

Po kliknięciu w Edytuj otrzymamy widok jak na poniższym ekranie:

 

  • Generuj losowo hasło. Przycisk w rubryce hasło - po kliknięciu zostanie wygenerowane losowe hasło
  • Zapisując te zmiany ponownie wysyłasz użytkownikowi hasło do logowania

 Operację zmiany hasła możesz również przeprowadzić wybierając użytkownika z listy, klikając → Opcje → Wygeneruj hasło i wyślij (niebieska ramka)

Ponadto, każdy użytkownik, któremu zostało założone konto systemowe może odzyskać hasło - całość procesu opisana jest w temacie Problem z logowaniem/Zapomniane hasło

Wsparcie wdrożeniowe

Na wszelkie pytania dotyczące działania systemu

odpowiadamy pod numerem telefonu:

+48 735 925 547

Czekamy na kontakt

Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.

Kontakt mailowy

Widzisz nieprawidłowość lub błąd w systemie? Napisz do naszych programistów:

[email protected]

Masz pomysł na nową funkcjonalność lub udoskonalenie obecnych mechanizmów:

[email protected]
 

W wolnej chwili

Odwiedź nasze profile w mediach społecznościowych