Jak odwołać zajęcia i wysyłać wiadomość do kursantów?
Zdarza się, że zajęcia się nie odbędą. Poniższe materiały opisują jak odwołać zajęcia w systemie i powiadomić o tym fakcie kursantów.
Zobacz film na naszym kanale Youtube:
Aby odwołać zajęcia w dziale Sekretariat, wybierz → Nadchodzące zajęcia
- Wybierz zajęcia z listy lub wyszukaj wpisując nazwę grupy
- W Opcjach, wybierz polecenie Odwołaj ( czerwona ramka). Zostaniesz przekierowany do formularza, w którym określisz
parametry wiadomości:
- Data wysłania. Możesz zaplanować wysyłkę wiadomości na konkretną godzinę lub pozostawić to pole puste - wiadomość zostanie wysłana z systemu w okresie do 5 minut (patrz Niewysłane wiadomości)
- Rodzaj wiadomości.Wybierz e-mail/sms lub obie opcje. Po ich zaznaczeniu pojawią się formularze do wpisania treści, którą chcesz wysłać.
- Rodzaj odbiorcy. Wskaż odbiorców: uczniów, opiekunów, nauczyciela, lub też uzupełnij wszystkie role
- Wybierz nadawcę. Wybierz nadawcę wiadomości e-mail/sms
- Wpisz tytuł oraz treść wiadomości
Uwaga! Pamiętaj, aby nie wklejać treści sformatowanych w innym edytorze tekstowym. (patrz Dlaczego system informuje mnie o obcym formatowaniu?)