Jak możemy ci dziś pomóc?

Integracja z platformą Zoom

W pierwszej kolejności należy połączyć Twoją aplikację eduSky z kontem na platformie Zoom.

Aby tego dokonać, w obszarze platformy Zoom należy utworzyć aplikację pozwalającą na utworzenie integracji tych dwóch systemów. W tym celu należy wejść na stronę https://marketplace.zoom.us gdzie w opcjach deweloperskich w prawym, górnym rogu ekranu należy wybrać opcję „Build App”, a następnie

 

należy wybrać „Create” w sektorze zatytułowanym JWT.

 

 

Po wybraniu tej opcji platforma Zoom zapyta o dane firmowe i kontaktowe, po ich wprowadzeniu w zakładce „App Credentials” zostaną wygenerowane klucze dla integracji aplikacji (widoczność klucza sekretnego możliwa jest po wyłączeniu ukrycia – na poniższym screenie ikona przy czerwonej strzałce), które należy następnie wprowadzić w systemie eduSky w Konfiguracji aplikacji w opcjach integracji z platformą Zoom.

 

Po akceptacji wprowadzonych danych planując zajęcia w systemie eduSky zostaną one również zaplanowane na platformie Zoom.

Wsparcie wdrożeniowe

Na wszelkie pytania dotyczące działania systemu

odpowiadamy pod numerem telefonu:

+48 735 925 547

Czekamy na kontakt

Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.

Kontakt mailowy

Widzisz nieprawidłowość lub błąd w systemie? Napisz do naszych programistów:

serwis@edusky.pl

Masz pomysł na nową funkcjonalność lub udoskonalenie obecnych mechanizmów:

rozwoj@edusky.pl
 

W wolnej chwili

Odwiedź nasze profile w mediach społecznościowych