Jak możemy ci dziś pomóc?

Jak skierować do ponownej wysyłki wiadomości nie wysłane

Jak ponownie skierować do wysyłki wiadomości, które nie wyszły?

 

Zobacz film na naszym kanale YouTube:

   

 

Status wiadomości w systemie eduSky możesz sprawdzić w zakładce Wiadomości → Wszystkie

 


Dzięki formatce do wyszukiwanie możesz filtrować wiadomości, które nie zostały wysłane określając poszczególne parametry/powód braku wysyłki wiadomości.:

  • Nie wysłane – Oczekuje na wysłanie
  • Nie wysłane – Błędny numer telefonu
  • Nie wysłane – Błędny adres e-mail
  • Nie wysłane – Brak maila
  • Nie wysłane – Brak wystarczających środków
  • Nie wysłane – Zablokowane z powodu braku zgody w umowie
  • Nie wysłane – nieznany błąd

Jeśli z jakiejś przyczyny wiadomości nie zostały wysłane w pierwszej kolejności należy skorygować powód braku wysyłki.
Następnie możemy wybrane wiadomości skierować do ponownego wysłania.

 Aby to zrobić wejdź w zakładkę Wiadomości → Zaakceptowane 

 

  • Określ status wiadomości ( zielona ramka)
  • Zaznacz checkboxem pojedyncze pozycje  (czerwona strzałka), lub
  • Korzystając z ikony pod listą, kliknij: Zaznacz wszytko 

  • Następnie korzystając z ikony obok skieruj wiadomości do ponownej wysyłki

Wsparcie wdrożeniowe

Na wszelkie pytania dotyczące działania systemu

odpowiadamy pod numerem telefonu:

+48 735 925 547

Czekamy na kontakt

Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.

Kontakt mailowy

Widzisz nieprawidłowość lub błąd w systemie? Napisz do naszych programistów:

[email protected]

Masz pomysł na nową funkcjonalność lub udoskonalenie obecnych mechanizmów:

[email protected]
 

W wolnej chwili

Odwiedź nasze profile w mediach społecznościowych