Wydarzenia
W systemie eduSky możesz szybko i sprawnie komunikować się z innymi użytkownikami dzięki opcji tworzenia i zarządzania wydarzeniami.
Jeśli chcesz dodać wydarzenie, w dziale Sekretariat, wybierz → Wydarzenia → Dodaj wydarzenie
Zanim jednak przystąpisz do dodawania wydarzenia w prawej sekcji określ i dodaj Kategorię wydarzenia (czerwona ramka)
W sekcji Kategorie i statusy, wybierz → Dodaj kategorię
Otrzymasz widok jak na poniższym ekranie, określ i dodaj parametry:
- Tytuł - Nadaj tytuł kategorii
- Pokaż na kalendarzu głównym - Określ opcję która ma dotyczyć zapisu wydarzenia w widoku kalendarza głównego
- Opis - Wprowadź jeśli zachodzi taka potrzeba
- Kolory wydarzenia - Dobierz kolory zapisu
- Kolor tekstu - Jak powyżej
Kiedy kategorie są już określone i dodane do systemu, w lewej części strony w sekcji: Wydarzenia, kliknij → Dodaj wydarzenie
Zostaniesz przekierowany do formularza, w którym określisz następujące dane:
- Określ opcje wydarzenia
- Wybierz kategorie wydarzenia
- Nadaj tytuł
- Wybierz, których zajęć dotyczy wydarzenie, wraz z datą i czasem, które są przypisane do danych zajęć (zielona ramka)
- Określ osobę odpowiedzialną (czerwona ramka)
- Wydarzenie można uzupełnić poprzez wysłania wiadomości powitalnej
Uwaga! Osoba odpowiedzialna nie jest wybierana z listy osób zapisanych w systemie. Wpisanie w tym polu osoby odpowiedzialnej nie skutkuje wyświetleniem na jej grafiku - jest to jedynie informacja kto odpowiada za dane wydarzenie. Osobę odpowiedzialną należy określić w sekcji: Uczestnicy wydarzenia (czerwona ramka) - wydarzenie wyświetli się wtedy na jej grafiku.
Następnie, poprzez kliknięcie przycisku: określ: Uczestników wydarzenia, Grupy wydarzenia, Powiadomienia, tak jak w widoku na poniższym ekranie:
- Uczestnicy wydarzenia - Wybierz osobę odpowiedzialna za wydarzenie (niebieska ramka)
- Grupy wydarzenia - Wybierz grupę, do której jest adresowane wydarzenie (czerwona ramka)
- Powiadomienia - Wyślij powiadomienie
Uwaga! Wybierając uczestników wydarzenia, należy pamiętać, że na liście znajdują się tylko Ci użytkownicy, którzy posiadają konto systemowe (patrz → Tworzenie kont systemowych)
Wydarzenie zostaje zapisane na liście w sekcji "Wydarzenia". Po kliknięciu, otrzymamy widok w którym zawarte są wprowadzone informacje:
Uczestnicy wydarzenia, grupa wydarzenia, informacja o wysłaniu powiadomienia, tytuł oraz data wydarzenia.