Jak możemy ci dziś pomóc?

Wydarzenia

W systemie eduSky możesz szybko i sprawnie komunikować się z innymi użytkownikami dzięki opcji tworzenia i zarządzania wydarzeniami.

Jeśli chcesz dodać wydarzenie, w dziale Sekretariat, wybierz  Wydarzenia → Dodaj wydarzenie 

Zanim jednak przystąpisz do dodawania wydarzenia w prawej sekcji określ i dodaj Kategorię wydarzenia (czerwona ramka)


 
W sekcji Kategorie i statusy, wybierz → Dodaj kategorię

Otrzymasz widok jak na poniższym ekranie, określ i dodaj parametry:



  • Tytuł - Nadaj tytuł kategorii
  • Pokaż na kalendarzu głównym - Określ opcję która ma dotyczyć zapisu wydarzenia w widoku kalendarza głównego
  • Opis - Wprowadź jeśli zachodzi taka potrzeba
  • Kolory wydarzenia - Dobierz kolory zapisu
  • Kolor tekstu - Jak powyżej

Kiedy kategorie są już określone i dodane do systemu, w lewej części strony w sekcji: Wydarzenia, kliknij → Dodaj wydarzenie 

Zostaniesz przekierowany do formularza, w którym określisz następujące dane:

 

  • Określ opcje wydarzenia
  • Wybierz kategorie wydarzenia
  • Nadaj tytuł 
  • Wybierz, których zajęć dotyczy wydarzenie, wraz z datą i czasem, które są przypisane do danych zajęć (zielona ramka)
  • Określ osobę odpowiedzialną (czerwona ramka)
  • Wydarzenie można uzupełnić poprzez wysłania wiadomości powitalnej

Uwaga! Osoba odpowiedzialna nie jest wybierana z listy osób zapisanych w systemie. Wpisanie w tym polu osoby odpowiedzialnej nie skutkuje wyświetleniem na jej grafiku - jest to jedynie informacja kto odpowiada za dane wydarzenie. Osobę odpowiedzialną należy określić w sekcji: Uczestnicy wydarzenia (czerwona ramka) - wydarzenie wyświetli się wtedy na jej grafiku.


Następnie, poprzez kliknięcie przycisku: określ: Uczestników wydarzenia, Grupy wydarzenia, Powiadomienia, tak jak w widoku na poniższym ekranie:

  • Uczestnicy wydarzenia - Wybierz osobę odpowiedzialna za wydarzenie (niebieska ramka)
  • Grupy wydarzenia - Wybierz grupę, do której jest adresowane wydarzenie (czerwona ramka)    
  • Powiadomienia - Wyślij powiadomienie

Uwaga! Wybierając uczestników wydarzenia, należy pamiętać, że na liście znajdują się tylko Ci użytkownicy, którzy posiadają konto systemowe (patrz → Tworzenie kont systemowych)


 

Wydarzenie zostaje zapisane na liście w sekcji "Wydarzenia". Po kliknięciu, otrzymamy widok w którym zawarte są wprowadzone informacje:
Uczestnicy wydarzenia, grupa wydarzenia, informacja o wysłaniu powiadomienia, tytuł oraz data wydarzenia.

 

 

Wsparcie wdrożeniowe

Na wszelkie pytania dotyczące działania systemu

odpowiadamy pod numerem telefonu:

+48 735 925 547

Czekamy na kontakt

Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.

Kontakt mailowy

Widzisz nieprawidłowość lub błąd w systemie? Napisz do naszych programistów:

[email protected]

Masz pomysł na nową funkcjonalność lub udoskonalenie obecnych mechanizmów:

[email protected]
 

W wolnej chwili

Odwiedź nasze profile w mediach społecznościowych