Popularne pytania
-
Użytkownicy zgłaszają, że nie otrzymują wiadomości e-mail/sms. Co może być przyczyną?
Najbardziej prawdopodobnymi przyczynami braku wysyłki wiadomości do użytkowników są: Brak uzupełnionego adresu e-mail użytkownika. Sprawdź,…
-
Chcę, aby nauczyciele mogli wysyłać wiadomości do swoich kursantów bez konieczności potwierdzania wysyłki. Jak to zrobić?
Aby nadać takie role lektorom należy w edycji danych poszczególnych nauczycieli, zaznaczyć zgodnie z potrzebą…
-
Co może być przyczyną tego, że użytkownicy nie otrzymują wiadomości?
Kiedy użytkownicy zgłaszają, że nie otrzymują wiadomości z systemu eduSky. Poniżej prezentujemy najczęstsze przyczyny: Brak…
-
Przy próbie wysłania wiadomości pojawia się komunikat o przekroczonej ilości znaków. Co się dzieje?
Wiadomości mailowe wysyłane z systemu eduSky prezentują informacje w ramach przyjętej wartości 32 000 znaków.…
-
Czy wiadomości wysyłane są do osób, które mają rozwiązaną umowę?
Jest to możliwe, w zależności od tego, z którego miejsca w systemie wysyłana jest wiadomość.…
Przeglądaj tematy
- SMS - saldo, wysyłka, nadawca wiadomości
- Formularze zapisu
- Wydarzenia
- Własny klucz dostawcy usługi SMS
- Wysyłanie wiadomości do wielu lub wszystkich grup
- Wysyłanie wiadomości do kursantów, którzy mają podpisane umowy
- Wysyłanie wiadomości z systemu eduSky w dzień wolny
- Wysyłanie wiadomości do użytkowników przypisanych do grupy
- Jak skierować do ponownej wysyłki wiadomości nie wysłane
- Poprawność adresów mailowych i numerów telefonów użytkowników
- Przygotuj wiadomość - nie dodawaj treści z formatowaniem obcego edytora
- Wysyłanie wiadomości z systemu eduSky
- Potwierdzanie wysyłki wiadomości
- Jak doładować punkty sms