Jak możemy ci dziś pomóc?

Poprawność adresów mailowych i numerów telefonów użytkowników

Mechanizmy wysyłki wiadomości funkcjonujące w systemie eduSky zakładają wysyłkę powiadomień na wskazane adresy mailowe lub numer telefonu przypisany do danej osoby w systemie.

Dlatego też przed wysyłką warto upewnić się, że wskazani odbiorcy posiadają prawidłowo podany mail i numer telefonu.

 

 

Zobacz film na naszym kanale YouTube:

 Adres mailowy może być przypisany w systemie tylko do jednego użytkownika, dlatego też warto uzupełniać dane zgodne ze stanem faktycznym 

  • Jeśli komunikujemy się z Rodzicami adres mailowy dodajemy w formatce Opiekuna
  • Jeśli komunikujemy się z kursantami nie posiadającymi rodzica/opiekuna w systemie, dane te dodajemy przy Uczniu
  • Jeśli chcemy wskazać by na numer telefonu, który jest wprowadzony do systemu nie dochodziły wiadomości, należy go oznaczyć poniższym checkbox'em

Prawidłowość uzupełnienia tych informacji ma znaczenie w momencie wysyłki wiadomości, kiedy to system pyta do kogo skierować korespondencję.

Jeśli zaznaczymy Opiekunów-wiadomości wychodzą na adresy mailowe lub numery telefonów przypisane do tej roli. Analogicznie odbywa się to przez wskazanie roli Uczeń. Oznacza to, że przy zaznaczeniu wysyłki wiadomości do Ucznia - system nie uwzględni adresów mailowych i numerów telefonów przypisanych do Opiekunów

 

Wsparcie wdrożeniowe

Na wszelkie pytania dotyczące działania systemu

odpowiadamy pod numerem telefonu:

+48 735 925 547

Czekamy na kontakt

Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.

Kontakt mailowy

Widzisz nieprawidłowość lub błąd w systemie? Napisz do naszych programistów:

[email protected]

Masz pomysł na nową funkcjonalność lub udoskonalenie obecnych mechanizmów:

[email protected]
 

W wolnej chwili

Odwiedź nasze profile w mediach społecznościowych