Jak możemy ci dziś pomóc?

Wysyłanie wiadomości do kursantów, którzy mają podpisane umowy

Jeśli chcesz wysyłać wiadomości do kursantów, którzy mają podpisane Umowy, obejrzyj film:

 

Aby wysłać wiadomość do kursanta z podpisaną Umowa, w dziale Sekretariat, wybierz → Umowy podpisane

 


Jeśli istnieje potrzeba, korzystając z ikony pod listą, wybierz: Zaznacz wszystkie

 


Korzystając z kolejnej ikony wybierz wybierz: Wiadomości do użytkowników

W pojawiającym się modalu określ:


  • Datę wysłania wiadomości 
  • Typ wiadomości - Wybierz opcję e-mail/sms lub obie opcje 
  • Rodzaj odbiorców - Wskaż uczniów /opiekunów lub obydwie role
  • Wskaż nadawcę wiadomość - Przy wyborze wiadomości e-mail wprowadź nadawcę.
  • Dodaj tytuł/ Wprowadź treść

Uwaga! Pamiętaj, aby nie wklejać treści sformatowanych w innym edytorze tekstowym lub usunąć z wiadomości obce formatowanie

W razie potrzeby dodaj załącznik:

Po zaakceptowaniu wiadomości zostały dodane do wysyłki, co zostanie przedstawione w komunikacie wygenerowany przez system.

 

 

 Możesz zatwierdzić wiadomość, zaczynając od działu Sekretariat, wybierz → Wiadomości → Do zatwierdzenia

 

Status wysyłki możesz sprawdzić w zakładce Wiadomości → Wszystkie

 

Uwaga! Zatwierdzone wiadomości są wysyłane z systemu co pięć minut. Jeśli korzystasz z powiadomień SMS, nie zapomnij przed wysyłką wiadomości sprawdzić czy Twój portfel SMS zawiera odpowiednią ilość punktów

 

Jest to możliwe, w zależności od tego, z którego miejsca w systemie wysyłana jest wiadomość. Jeśli wysyłana jest wiadomość do całej grupy, niezależnie czy do kursantów, czy opiekunów, czy może obydwu odbiorców - wiadomość nie zostanie wysłana. Natomiast jeżeli poszczególni uczniowie, również Ci z rozwiązaną umową zostaną wskazani z listy uczniów w grupie (jak na screenie poniżej)

wiadomości zostaną wysłane. Podobnie wygląda sytuacja jeżeli wiadomości będą wysyłane z sekcji Sekretariat → Uczniowie, ponieważ nie są wtedy wysyłane w oparciu o ustalenia jakiejkolwiek umowy lub braku zgód co do kontaktu między kontrahentami, a tworzone są w oparciu o dane kontaktowe kursanta/opiekuna.

Wsparcie wdrożeniowe

Na wszelkie pytania dotyczące działania systemu

odpowiadamy pod numerem telefonu:

+48 735 925 547

Czekamy na kontakt

Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.

Kontakt mailowy

Widzisz nieprawidłowość lub błąd w systemie? Napisz do naszych programistów:

[email protected]

Masz pomysł na nową funkcjonalność lub udoskonalenie obecnych mechanizmów:

[email protected]
 

W wolnej chwili

Odwiedź nasze profile w mediach społecznościowych