Użytkownicy zgłaszają, że nie otrzymują wiadomości e-mail/sms. Co może być przyczyną?
Najbardziej prawdopodobnymi przyczynami braku wysyłki wiadomości do użytkowników są:
- Brak uzupełnionego adresu e-mail użytkownika. Sprawdź, czy adres e-mail został wpisany do danych kontaktowych użytkownika - Ucznia lub Opiekuna.
- Wpisany adres e-mail jest niepoprawny - Upewnij się, że adres jest poprawny.
- Brak uzupełnionego numeru telefonu komórkowego użytkownika. Zweryfikuj, czy numer został dodany do danych kontaktowych użytkownika - Ucznia lub Opiekuna.
- Wpisany numer telefonu jest niepoprawny - Upewnij się, że numer telefonu jest poprawny.
- Brak zaznaczenia, że numer telefonu jest dedykowany do otrzymywania wiadomości SMS.
Zobacz film: - Brak oznaczenia zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby umowy. W takim przypadku, system zablokuje wysyłanie wiadomości sms, powiadomień i maili tego typu. Oznacz odpowiednią zgodę w umowie z kursantem aby mógł on otrzymywać wszystkie ważne informacje.
- Filtry spamowe blokują wiadomości wysyłane z domeny edusky.pl
Zdarza się, że filtry spamowe programów pocztowych blokują wiadomości wysyłane z domeny eduSky. Niestety, zarówno Ty jak i nasz dział serwisowy nie ma wpływu na działanie tych filtrów. Możliwe jest dodanie adresów wysyłanych z domeny edusky.pl do białej listy adresów w ustawieniach skrzynki e-mail. W ten sposób utworzony zostanie wyjątek dla tych adresów i filtry spamowe nie powinny już blokować wiadomości. Poinformuj swoich kursantów, opiekunów i lektorów, aby dodali adresy do ustawień swoich skrzynek e-mail. - System nie wysyła maili w niedzielę. Globalne ustawienia wysyłki wiadomości zakładają, że wiadomości wysyłane są od poniedziałku do soboty w godzinach od 8 do 20.00. Zmień ustawienia globalne.
Zobacz film:
- Dzień, w którym wysyłasz wiadomość jest dodany w systemie jako dzień wolny, w którym nie jest dopuszczone wysyłanie wiadomości - Wyszukaj dzień wolny i zmień ustawienia.
Zobacz film: